سارينا
سارينا

در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم آرسنال با نتيجه دو بر يک مقابل بارسلونا به پيروزي رسيد.


به گزارش سايت فوتبال سه در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم بارسلونا در نيمه اول و در دقيقه 26 با گل داويد ويلا يک بر صفر از تيم آرسنال جلو افتاد و اين برتري تا دقيقه 78 که گل اول تيم آرسنال توسط رابين فان پرسي به نتيجه رسيد ادامه داشت و در دقيقه 83 گل تمام کننده آرشاوين بازي يک بر صفر باخته را تبديل به برد دو بر يک براي تيم آرسنال کرد.
در ديدار ديگر امشب  تيم آ اس رم ايتاليا سه بر دو مقابل تيم شاختار شکست خورد.

ديشب
نيز دو ديدار برگزار انجام شده بود که تيم ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تيم تاتنهام را پيتر کروچ در دقيقه 80 به ثمر رساند و در در ديدار ديگر تيم والنسيا يک بر يک مقابل تيم شالکه 04 متوقف شد ، در دقيقه 17 نيمه اول اين ديدار تيم والنسيا با گل روبرتو سولدادو برتر ميدان شد و اين برتري را تا دقيقه 64 که گل تساوي بازي توسط رائول گنزالز بازيکن شالکه 04 به ثمر رسيد ادامه داد ، در دقيقه پاياني اين ديدار اشميتز از تيم شالکه 04 پس از دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد و نهايتا با نتيجه يک بر يک اين ديدار خاتمه يافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, توسط asghar